Wednesday 3 February 2010

Terima Kasih & Syukur

Berterima kasih dan bersyukur adalah salah satu cara aku untuk menghargai pemberian dan pertolongan orang lain terhadap aku. Hari ini, sekali lagi aku berjaya menghampiri penamat untuk menghabiskan penulisan penyelidikan aku dimana ia nya bermula daripada November tahun lepas.

Perbincangan dengan penyelia projek pada hari ini sangat memberansang dimana beliau amat berpuas hati dengan satu bahagian dalam penulisan aku. Sekali gus ia nya membangkitkan semangat aku untuk menyelesaikan perjuangan yang belum selesai ini.

Aku bersyukur kerana aku telah berjaya ke sampai tahap ini walaupun agak lewat berbanding dengan rakan rakan seperjuangan aku yang lain. Aku juga berterima kasih kepada penyelia projek aku yang semakin hari semakin memberi kerjasama yang baik. Semoga Tuhan murahkan rezeki beliau.

Terima kasih dan syukur.

~

No comments:

Post a Comment